Plastično je fantastično

subota, 29.06.2013.

Naši plastičari - Ivanićplast

Poduzeće za proizvodnju predmeta iz plastičnih masa, Ivanićplast postoji još od 1962. godine. Od 2002. godine nalazi se u privatnom vlasništvu. Tokom godina Ivanićplast je postao vodeće poduzeće u jugoistočnom dijelu Europe za proizvodnju wc sjedala. Svojom vizijom i misijom te profesionalnim i stručnim vodstvom, Ivanićplast uspješno konkurira na domaćem i stranom tržištu distribuirajući svoje proizvode u 16 svjetskih zemalja. Ivanićplast godišnje proizvede oko 400.000 wc sjedalo od čega se 70% izvozi na strana tržišta. Proizvodni asortiman Ivanićplasta broji oko četrdesetak modela različitih wc sjedala poznatijih pod brand name-om Bello. WC sjedala Bello izrađena su od najkvalitetnijeg urea duroplast materijala koji se osim čvrstoćom i trajnošću odlikuje i antibakterijskim svojstvima. Od tehnologija prerade u proizvodnji se koristi direktno i transfer prešanje duroplasta te injekcijsko brizganje termoplasta i duroplasta.



Savršenu izvedbu proizvoda garantira i moderno opremljen proizvodni kompleks kojeg čini automatizirana proizvodna linija povezana sa robotskom jedinicom za preciznu obradu, vertikalne hidrauličke preše i injekcijske brizgalice. Također, obavlja se kontinuirana kontrola kvalitete, testiranje i ispitivanje izdržljivosti proizvoda u različitim fazama i uvjetima. Zadovoljstvo kupaca glavni je cilj Ivanićplasta. Kako bi osigurali neprestani rast i razvoj Ivanićplasta neprestano se ulaže u modernizaciju i razvoj proizvodnje. Tako je Ivanićplast 2008. godine, kao jedna od malobrojnih proizvodnih malih tvrtki uspješno aplicirao na natječaju za dodjelu sredstava iz fondova EU iz programa PHARE 2006 pod nazivom The SME Pilot Grant Scheme – Support for Increasing the Competitiveness and Exports of Croatian SMEs (Podrška i jačanje konkurentnosti i izvoza hrvatskog sektora malih i srednjih poduzetnika).



Poštivati zahtjeve kupaca i biti im na usluzi kod potrebe za novim rješenjima jedna je od važnijih zadaća Ivanićplasta. Razgranatom prodajnom mrežom te marketinškom podrškom na terenu od svojih klijenata prikupljaju se povratne informacije s tržišta, analiziramo i obrađuju se te temeljem dobivenih saznanja stvaraju proizvode za svačiji ukus.

Kako se danas sve češće traži, osim univerzalnih wc sjedala koja pristaju na veći broj keramičkih školjki, i nestandardni ekskluzivniji modeli koji idealno prate i nadograđuju konture keramičke školjke, razvojni tim udovoljava i takvim željama.

U procesu razvoja takvih wc sjedala za svoje klijente obilato se koriste sve mogućnosti današnje tehnologije (3D skeniranje i rapid prototyping u svakoj fazi, računalno dizajniranje (CAD), ProE ili Solid Works te obrada kalupa na CNC strojevima) što garantira savršeni i željeni rezultat, od oblikovanja do sparivanja sa sofisticiranim šarnirima koji jamče i besprijekornu funkcionalnost te dugi vijek.

Dugogodišnje iskustvo u razvoju modela i proizvodnji wc sjedala učinilo je tvrtku prepoznatljivim i pouzdanim parterom na kojeg se proizvođači keramičkih školjki rado oslanjaju jer se nudi kompletna usluga od ideje do realizacije.

Poslovanje se proteže tržištima diljem Europske unije, tržištima zemalja Ex Jugoslavije i bivšeg Sovjetskog Saveza budući da izvoze svoje proizvode u Italiju, Njemačku, Češku, Slovačku, Mađarsku, Rumunjsku, Sloveniju, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju, Kosovo, Latviju, Rusiju te Maleziju.




Ivanićplast u EU

Vitomir Klasić, vlasnik Ivanićplasta:
Tajna - antibakterijske WC sjedalice od duroplasta


Specijalizirati se znači opstati. Ne može se raditi sve i svašta, a na kraju ništa, često zna reći. Sa 450 tisuća proizvedenih WC-dasaka među vodećim je proizvođačima u Europi, a čak četiri petine proizvodnje završi u izvozu. Ivanićplast, koji je prošle godine proslavio 50 godina postojanja preuzeo je nakon stečaja 2002. i od tada tvrtka bilježi rast. Sa suprugom Mirjanom ima tvrtku Tival koja se specijalizirala za proizvodnju tepiha za potrebe autoindustrije.



Vitomir Klasnić je poslovnu karijeru počeo u Ivanićplastu 1977., da bi od 1986. do 1993. prevalio put od komercijalnog direktora, a te godine i odlazi iz firme zbog neslaganja s partnerima, te sa suprugom pokreće proizvodnju tepiha za autoindustriju. Međutim, 1999. ga iz Hrvatskog fonda za privatizaciju pozivaju da kao krizni menadžer izvuče Ivanićplast iz poslovnih i financijskih problema, što on uspijeva u šest mjeseci. Tri godine kasnije njegova i suprugina tvrtka Tival se javljaju i pobjeđuju na natječaju za privatizaciju Ivanićplasta, nakon čega se tvrtka specijalizira za proizvodnju antibakterijskih WC sjedala iz duroplasta pod vlastitim brendom Bello. Osim Tivala i Ivanićplasta supružnici Klasić imaju i mini market Mlinček koji uspješno posluje od 1988. i jedan je od simbola Križa. Na žalost, i njegova tvrtka Ivanićplast osjeća posljedice recesije, tako da racionalizira svoje poslovanje smanjivanjem broja zaposlenih, ali i seljenjem dijela proizvodnje u Srbiju u Šid, odakle će imati bolje uvjete za poslovanje s Rusijom, jer između te dvije zemlje nema carine, radna snaga u Srbiji je jeftinija, PDV je 18 posto, a porez na dobit 10 posto. Hrvatski dio proizvodnje bi, pak, bio zadužen za Europu. Ivanićplast zapošljavala je u Hrvatskoj 80-tak ljudi, a sada ih ima 65. Najveće prihode tvrtka je imala 2008. i 2010., 2009. je zabilježen veliki pad, dok su zadnje dvije godine su na razini prihoda iz 2010 od 3,8 milijuna eura.




Web stranica: www.ivanicplast.hr



Izvori:
Web stranice Ivanićplasta
Jutarnji list


- 13:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #