Plastično je fantastično

ponedjeljak, 23.12.2013.

Fotogalerija Plastik - blogerica Kamena

Slatke plastične predbožićne pripreme



I piše meni blogerica Kamena:

I mene je privukla ova tvoja ideja s foto natječajem koji to nije, i bilo bi mi drago, štono bi se reklo, bila bi mi čast i zadovoljstvo, ako svojim slikama mogu pripomoći slaganju tvog foto-mozaika o plastici. Rekla bi samo ovako... u fotografiji sam amater, a u plastici laik... tako da ostavljam posve tvojoj slobodnoj volji i procjeni, da li ti slike odgovaraju, i da li ćeš ih objaviti na blogu ili ne, ili možda samo neke...

Iskreno, meni je bilo teško odabrati, jer danas gotovo da i nema segmenta života bez plastike, ali slažem se, nije kriva plastika za sve loše što se s njom i oko nje događa, već ljudska neodgovornost.

Kako god, ja sam se onda odlučila samo na tematiku kuhinje, koja mi je ovih dana najbliža :)... a i u skladu je s predstojećim blagdanima...

I na kraju, tebi i tvojima, ali i svim čitateljima i posjetiteljima tvog bloga, želim sretne i berićetne blagdane.





















































































































































































Autorica: blogerica Kamena
Web: Kamena kućica na škoju



- 13:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #