Plastično je fantastično

srijeda, 02.04.2014.

Alexxlov plastični krik

Na marginama plastičnog fotonatječaja koji to nije



Jučer mi je kolega bloger Alexxl, koji vodi vrlo popularni blog Master @lexxl Blog poslao vrlo zanimljivu fotografiju. Pogledajte:




U prepisci mi je napisao:

Ovo, kaj sam ti poslal, to sam ti poklonil. Delaj kaj god hoćeš, imaš moj pristanak, logiš, poslal sam ti. Ja ti se protiv vjetrenjača borim stari, protiv vjetrenjača. Pun mi kurac svega. Pokušavam to indirektno pokazati preko bloga, no debilizam je preveliki. Sorry!

Stoga sam se, objavom ove fotografije, odlučio priključiti ovoj borbi kolege Alexxla i dati mu punu podršku u borbi protiv sveprisutnog debilizma, kretenizma, nestručnosti, voluntarizma, primitivizma, gluposti, bahatosti, zloće, kriminala, korupcije, manipulacija, senzacionalizma, laži, ljubomore, zavisti, patvorenosti i licemjerja koje vlada oko nas. Pa i među nama blogerima.

Priključujem se i dajem svoj krik. Pozivam sve kolegice i kolege blogere kao i sve čitatelje i posjetitelje ovog mog bloga da se svojim komentarom priključe i daju svoj krik, zajedno s nama kriknu, možda nas netko i čuje, možda nešto i pokrenemo ili preokrenemo u ovom našem društvu. Možda.




- 19:14 - Komentari (11) - Isprintaj - #