Plastično je fantastično

petak, 31.10.2014.

Blogerska suradnja - Valcer


Blogerska suradnja se nastavlja i blog Plastično je fantastično ima stalno aktualan poziv i otvorene svoje stranice za plastične priloge kolegica i kolega blogera. Ovaj puta svojim plastičnim prilogom predstavlja nam se, sada to mogu već reći, stalna, redovna i draga suradnica bloga, kolegica blogerica Valcer. Pa pogledajmo njen plastični prilog:

Kućna plastika



Ja sam tvoja kućna plastika. Misliš da možeš bez mene? Dobro, imaš pravo na to mišljenje, ali pokazat ću ti da nisi u pravu.

U kupaoni gdje bi stavio onaj mali milion potrebnih sitnica, da nije mene?



U kuhinji baš ti trebam, hajde, priznaj!


Ma i u sobi ima za mene mjesta. Odjeću najradije meni povjeravaš, priznaj!


A tko bi te budio, da mene nema?


Napisala i uslikala: Valcer




- 12:44 - Komentari (10) - Isprintaj - #