Plastično je fantastično

nedjelja, 09.08.2015.

Udobno, svrsishodno i lijepo

Blogerska suradnja - Mela



Piše mi blogerica Mela koja vrijedno piše i uređuje dva bloga: Iz moje učionice i Najljepše želje:

Opet smo se trebale sastati nas tri: Moja moda, Zvonka i ja. Prije odlaska u Pulu kupila sam u Borovu vrlo povoljno nove sandale. Remenčići nisu kožni već plastični (piše u kutiji LDPE, Recyclable - odnosno polietilen niske gustoće (PE-LD), reciklabilno - op.a.).



- Ubit će te te sandale. - rekla je mama.
- Meni se čine udobne. Probat ću pa što bude, bude.

I prvo krštenje sandale su odradile besprijekorno. Zvonka nas je vodala amo-tamo po brdovitom dijelu Balkana, ops Pule. Pola dana provela sam u njima i nije me ništa žuljalo. Moram pohvaliti dizajnera koji je pazio da mali nožni prst ne izlazi van.

Nisam od onih koji kupuju markirano i najskuplje. Znam da vrijedi ona stara
"koliko para, toliko muzike", al znam da vrijedi i ono da najjeftinije može biti udobno, svrsishodno i lijepo.

Često posjećujem Borovo jer sam tamo našla na nekoliko najudobnijih cipela, a nekako imam želju da pomognem našu tvornicu.

Živjelo Borovo u kojem sam pronašla udobne sandale koje su izdržale mojih sto i kusur kg, a noge bile lake ko u gazele!

Mela
Pozdrav. Imaj se dobro.



- 13:07 - Komentari (8) - Isprintaj - #