Plastično je fantastično

petak, 23.01.2015.

Eto, što su ti predrasude

Vjerujem da su čitatelji Blog.hr-a primijetili da je uredništvo na naslovnici bloga - u rubrici Vijesti s bloga objavilo i moj post "Je li Europa spremna za naplatu vrećica?". Naravno da mi je drago, zahvaljujem, ipak na taj način značajno poraste čitanost, a blogeri, pa tako i ja, pišemo da bi bili čitani.

Tekst je imao namjeru ukazati kako je na sasvim drugačijim osnovama (gospodarskim) od one od koje se proklamira (ekološkim) donesena Direktiva u EU o ograničavanju potrošnje tankih plastičnih vrećica, kako ta direktiva još nije u primjeni i neće biti barem još 18 mjeseci tek nakon što bude prihvaćena, ali da su naši trgovci, najvećim dijelom veliki trgovački lanci odmah uveli naplatu vrećica s maržom i do 1000 % te da pod krinkom zaštite okoliša ostvaruju superprofote i deru hrvatske potrošače.

Ali, kao što se vidi iz donje fotografije, uredništvo je ilustriralo vijest fotografijom razbacanih plastičnih vrećica na livadi. Eto, opet predrasude, opet stvaranje javnog dojma da su plastične vrećice zagađivači i nagrđivači okoliša, kao da su vrećice krive.



Žao mi je što uredništvo Blog.hr-a nije izabralo barem jednu od devet fotografija (namjerno odabranih) praktične i korisne upotrebe plastičnih vrećica s kojima sam ja, kao autor, ilustrirao post. Na žalost, odabrali su fotografiju koja nema veze s tekstom posta, a jasno odražava (na žalost krivi) stav uredništva.


- 13:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #